La Política de Privacitat forma part de les condicions generals que regeixen la Pàgina web juntament amb la Política de Cookies i l’Avís Legal.
Consell d’Eivissa respecta la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, la privacitat dels usuaris i el secret i seguretat de les dades personals, de conformitat amb el que estableix la legislació aplicable en matèria de protecció de dades, en concret, el Reglament 2016/679 de el Parlament Europeu i de Consell de 27 d’abril de 2016 i la Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia de Drets Digitals 3/2018, de 5 de desembre i de les seves normes de desenvolupament, adoptant per a això les mesures tècniques i organitzatives necessàries per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les dades personals facilitades, tenint en compte l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades i els riscos als quals estan exposats.
En concret, s’informa que les seves dades de caràcter personal només podran obtenir-per al seu tractament quan siguin adequades, pertinents i no excessives en relació amb l’àmbit i les finalitats determinades, explícites i legítimes per a les quals s’hagin obtingut.
Qui és el responsable de l’tractament de les seves dades personals?
Les dades que es recullin o ens facilitis voluntàriament per mitjà de la pàgina web, ja sigui per la navegació en la mateixa, així com tots aquells que ens puguis facilitar en els formularis de contacte, via e-mail o per telèfon, seran recollides i tractades per el responsable de l’Tractament, les dades que s’indiquen a continuació
Responsable de l’Tractament: Consell Insular d’Eivissa
Direcció: Av. d’Espanya, 49 CP: 07800 – Eivissa (Illes Balears).
Telèfon: 971 195 900
Contacte DPO: info@conselldeivissa.es
Amb que finalitats anem a tractar les seves dades personals i quina és la legitimació?
El Consell Insular d’Eivissa tractarà les dades per a la finalitat especifica de servcio d’inspecció sobre el vehicle que el Client ha contractat, directament pel titular de el vehicle, per l’arrendatari a llarg termini o pel representant autoritzat de l’Client i només tractarà aquells dades que resultin rellevants per a la consecució d’aquesta finalitat.
En concret, es tractaran les Dades acord amb la base i els fins que s’indiquen a continuació:
Per al compliment d’obligacions contractuals (art. 6.1.b del GDPR).
- Les Dades es tracten per prestar el servei d’ITV als seus clients; per gestionar la relació comercial amb ells i per a assegurar la correcta prestació dels serveis.
Per a la satisfacció d’interessos legítims (art. 6.1. f del GDPR).
- Les dades seran tractades per al compliment efectiu de l’contracte: Prestació de serveis.
- Enviament de recordatoris sobre venciments dels terminis per a la propera inspecció, preu i ubicació de les estacions a les que pot acudir.
- Avaluar reclamacions i exercir la defensa en litigis.
- Dur a terme les tasques de gestió de riscos i compliment normatiu.
Com a conseqüència del seu consentiment (art. 6.1. a del GDPR).
- Enviament de comunicacions comercials.
- Tractament de les cookies.
Aquest consentiment pot ser retirat en qualsevol moment.
A causa de disposicions legals (art. 6.1.c de l’GDPR) o en nom de l’interès públic (art. 6.1.e de l’GDPR).
- Per obligacions legals comunicarem el resultat de la inspecció a la Direcció General de Trànsit o a l’Administració corresponent.
En el cas de no poder recollir aquestes dades personals, no podrem comprometre’ns a prestar-li els serveis acordats i, per tant, complir amb les obligacions contractuals (en aquest cas se li informarà degudament).
A qui li comunicarem les seves dades?
A autoritats, entitats i administracions públiques amb les quals hi hagi un disposició legal o contractual d’obligat compliment.
A tercers necessaris per a la prestació dels nostres serveis sempre actuant com a encarregats de l’tractament nomenats d’acord amb el que disposa l’art. 28 de l’GDPR o bé com a responsables de l’tractament independents, en funció de les circumstàncies i els caps de cadascuna de les relacions contractuals.
Durant quin termini emmagatzemarem les seves dades?
Les dades personals seran mantinguts mentre es mantingui la vinculació amb el Responsable. A l’finalitzar els mateixos, les dades personals tractades en cadascuna de les finalitats indicades es mantindran durant els terminis legalment previstos o durant el termini que un jutge o tribunal els pugui requerir atenent el termini de prescripció d’accions judicials.
Les dades tractades es mantindran fins que no expirin els terminis legals al·ludits anteriorment, si hagués obligació legal de manteniment, o de no existir aquest termini legal, fins que l’interessat sol·liciti la seva supressió o revoqui el consentiment atorgat.
Transferència Internacional de Dades
No hi ha transferència internacional de dades i en cas de ser necessària aquesta transferència a organitzacions internacionals i / o països no situats dins de l’Espai Econòmic Europeu (EEE), es durà a terme d’acord amb un dels mètodes permesos per la legislació vigent.
Quins són els seus drets?
Tot interessat pot exercir els drets previstos en els articles 15 a 22 de l’GDPR, que s’indiquen a continuació, mitjançant l’enviament d’una sol·licitud:
- És a dir, si estem tractant les seves dades o no.
- A accedir a les seves dades personals.
- A sol·licitar la rectificació de les seves dades si són inexactes.
- A sol·licitar la supressió de les seves dades si ja no són necessaris per als fins per als quals van ser recollits o si ens retira el consentiment atorgat.
- A sol·licitar el dret a oposar-se a un determinat tractament basat en el consentiment de la persona interessada.
- A sol·licitar la limitació de l’tractament de les seves dades, en alguns supòsits, en aquest cas només es conservaran d’acord amb la normativa vigent.
- A portar les seves dades, que li seran facilitats en un format estructurat, d’ús comú o lectura mecànica.
- A presentar una reclamació davant el delegat de Protecció de Dades (si escau) o davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades o autoritat de control competent, si creu que no li hem atès correctament.
- A revocar el consentiment per a cada finalitat específica, sense que això afecti licitud de el tractament basat en el consentiment exprés.
Com pot exercir els seus drets?
L’informem que podrà exercitar els drets anteriors mitjançant escrit juntament amb fotocòpia de DNI a Delegat de Protecció de Dades, en la següent adreça:
Consell Insular d’Eivissa
Avinguda d’Espanya, 49
07800 – Eivissa (Illes Balears).
Canvis en la Política de Privacitat:
Consell d’Eivissa, es reserva el dret a modificar o adaptar la present política de privacitat en tot moment. Per tant, us recomanem que revisi la mateixa cada vegada que accedeixi a la pàgina web. En el cas que l’usuari s’hagi registrat a la pàgina web i accedeixi al seu compte o perfil, a l’accedir-hi, se li informarà en el cas que hi hagi hagut modificacions substancials en relació amb el tractament de les seves dades personals.